Informace, objednávky:+420 596 636 087+420 604 168 971(Po-Pá, 7:00-15:30 hod.)
Porovnat
Všechny kategorie
Uživatelské menu
Všechny kategorie

Reklamace

1.Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl stanoven dle platných zákonů a vztahuje se na zboží,jež bylo zakoupeno v internetovém obchodě http://go.k2.cz/eshop a jehož reklamacebyla uplatněna v záruční době.

Na podmínky reklamačního řízení se dále vztahují Obchodní podmínkyinternetového obchodu http://go.k2.cz/eshop. Základním dokumentem prouplatňování reklamací je doklad o nákupu (faktura, daňový doklad-paragon, dodacílist) nebo záruční list.

2.Záruční doba

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Délka záruky je uvedenana dodacím/záručním listu u každé položky v měsících, není-li uvedena poskytujeprodávající záruku 24 měsíců.

3.Převzetí zboží

Nepřevzetí zásilky

Pokud Vám zásilka dojde poškozená – otevřená, poškozený obal, promáčený obalapod., nepřebírejte ji. Vyžádejte si od dopravce sepsání škodního protokolu oshledané závadě. Zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledanézávadě a sepsání protokolu nám prosím oznamte, abychom se mohli domluvit nadalším postupu. Na pozdější reklamaci závady, vzniklé poškozením zboží připřepravě zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brátohled.

Reklamace poškození zboží během přepravy

V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci udodavatele pokud možno ihned. V případě přepravní služby PPL je lhůta, během které můžete nahlásit případné závady, třídenní. V oboupřípadech je nutné zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.Zároveň nás prosím kontaktujte e-mailem, abychom mohli přispět k rychlémuvyřešení situace.

Kontrola dodaného zboží

Po převzetí zásilky zkontrolujte, zda dodané zboží odpovídá Vaší objednávce. Vpřípadě, že balík přijde nekompletní či chybně vyexpedovaný, neprodleně násinformujte e-mailem. Převzetím poškozeného zboží přechází na kupujícíhozodpovědnost. V případě, že kupující zaplatil kupní cenu, přechází na nějvlastnické právo ke zboží jeho převzetím.

V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezifakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, jepovinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti. V případě,že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.

4.Reklamační podmínky

Dokladem k uplatnění záruky je prodejní doklad – faktura. Reklamace včetněodstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnůode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou nadelší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jakoby se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Reklamace

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční dobyvadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotnéhovýrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Stav zboží neumožňující přijetí zboží na reklamaci

  • zboží s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží kreklamaci
  • zboží bez předložení dokladu o koupi (faktury) nebo alespoň číslaobjednávky

Postup reklamace

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchoděhttp://metalfix.cz/eshop, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopiídokladu o koupi (fakturou) a podrobným popisem závady na adresu firmy.

Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravnímobalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetímzboží. Dále je zákazník povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené,zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodejce je oprávněn odmítnoutpřevzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásadyobecné hygieny.

Vyřízení reklamace

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží apo posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízeníreklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůtapro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní, pokud seProdávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

Bližší informace o stavu Vaší reklamace, popřípadě informace o reklamacizboží v našem internetovém obchodě, získáte na e-mailové adrese:obchod@metalfix.cz .

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdný

Zobrazit košík

Zboží bylo přidáno do porovnání

Prosím čekejte...
Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později